Tuesday 27 July 2010

IWAN KRISNAWAN & THE ROLLIES INDONESIA 1967



-Mari-Mari

-Seringgit Tiga Kupang

-Menari A-GO-GO!

-Karangan Bunga

-Becha Roda Tiga

-Si Mata Jeli

-Merantau

-Mari Bergembira

-Janji Palsu

-Kaseh Ibu

-Chinta Pertama

-Ku Tunggu Selalu

-Si Mata Jeli

-Becha Roda Tiga

-Merantau

-Mari Gembira

-Janji Palsu

-Kaseh Ibu

-Chinta Pertama

-Ku Tunggu Selalu


Temubual bersama Iwan Krisnawan dipetik dari Majalah Mastika Filem August 1967

Bagaimana pula pandangan saudara tentang lagu2 Pop Melayu di sini(Singapura)?

"Waduh,baik sekali...chukup maju,tapi sayang saya belum mendengar penyanyi2 pop keseluruhannya.Kebanyakkan yang saya dengar,maksud saya tiap2 group mempunyai chara permainan tersendiri.Hanya penyanyinya yang kadang2 saya keliru sebab banyak yang miripnya sama sahaja.Saya yakin bahawa suatu hari nanti lagu2 pop disini akan begitu popular di Indonesia."

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...